About Me

My photo
Sometimes my independence does not go well with male ego - I believe that i can always survive even the toughest of circumstances alone and have the ability to come back even after the most gruesome tragedies -I don't like flattery -Over-sweetness and too much closeness can make me runaway -I am very possessive and for me love is something i can never share and i can be very jealous even at the slightest of suspicion -If i get hurts i will be as cold as the ice in your fridge and this can last an entire lifetime!! -I have high expectations in everything - I am possessive and don't like to be possessed I want my freedom and complete trust -When i'm committed to someone or something,there'll be no reason to doubt my loyalty and sincerity -Extremely passionate and believes in forever-lasting relationship -I am emotional though -I believes in miracle,though it sound a little freaky but miracles do happen in my case -The bad things about me is i'll never learn from my mistakes and likely to fall in the same hole again (Dislikes) Boredom,Weakness,Dependency,Overly sensitive people,Wimps,Pretentiousness,Fussiness,Being ill,Cowardice

Monday, June 15, 2009

The return

It's been so long aite... anyway.. got tagged by mr.Virgonz, seems like i'm a lil bit free today.. i decided to answer this :) and sorry for i am not in a state of mood to translate this to english, do you mind.. well.. let's get started... :)

1.Apa Perasaan Anda Sekarang?

* Perasaan kucar kacir cuz of menstrual pain (hormonal stress)


2.Saya nak makan?

* Saya nak makan durian sangat2!! selalu bau jer... ishkk


3.Saya tak suka?

* ....bila diganggu semasa tidur nyenyak, tak suka panas, tak suka bende yang tak disukai seperti semua perkara yang dibenci.


4.Impian saya?

* Impian saya nak jadi kaya and then buat bende2 yang patut dengan duit2 tersebut... especially for my parents :)


5.Haiwan yang saya tak suka?

* Haiwan yang buas dan irritating.


6.Saya harapkan?

* ....harapkan pagar tak makan padi.. padi tak dimakan burung.. hehe ok2 saya harapkan agar anda semua bahagia selalu..saya juga. *sengal.. banyak mende yang diharapkan..tapi xbleh nak harap sangat...


7.Jika boleh putarkan masa?

* Satu jer saya nak... saya nak nenek saya tak dilanggar, saya nak dia sihat sejahtera dan melihat saya kahwin(someday)...saya nak peluk cium nenek :**(


8.Saya pada 10 tahun akan datang?

* Saya dah bosan jawab soklan nih dari kechik... takperla.. just wait and see..ill keep it to myself... (dulu kene tulis dalam buku catatan harian.. perghh)


9.Handphone saya adalah sebuah?

* ....adalah sebuah telefon bimbit yang boleh dibawa kemana-mana dan digunakan sebagai senjata jika anjing datang nak serang.. baling pada dia!! eheheee

10.Saya pernah bercinta sebanyak?

* ntah.. God Knows!!


11.Saya suka pada?

* ...suka pada orang yang buat soklan nih kalau dia tak tanya apa yang saya suka.. eiiiii... saya suka semua benda yang boleh disukai..


12.Kawan-kawan saya..?

* adalah peneman yang hebat....slalu buat gua tergelak..memahami perasaan kuuuu.. :P~~


13.Pernah dikhianati?

* pernah kot.. don't care!!!


14.Apa yang anda hendak lakukan terhadap orang yang mengkhianati anda?

* ask them to find a life!!

Senaraikan 8 orang untuk di Tag (erm dpt tag 4 org jer...)

Kamu ya!!! you!!!! buat k :P~~

thats all you all

xoxo thanks for reading muahhxxx.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails